reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivo Frank

Ivo Frank

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Uwejja !! So, som študentom VUT v Brne, FAST a veľmi mi to vyhovuje, až na občasné bodanie svedomia, že či žiť študentským životom je dostatočná náplň dnešných dní som celkom spokojný. :) Okrem klasických záľub ako knihy (fantasy, ale aj Heller, Remarque, Puzo..) a filmy (tam je toho fakt široká škála), sem-tam hry na PC, volejbal, snowboard, zaobstaral som si aj kite (kto má pocit ,že sa mu nedostáva dosť adrenalínu, odporúčam) a tomu sa snažím venovať koľko čas a poveternostné podmienky dovolia. A tak... :) Zoznam autorových rubrík:  Veselé :PSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

facebook

Ivo Frank

facebook

Tak ma napadlo, že aj ja prispejem k miliardám článkov o tomto modro-bielom fenoméne.

  • 1. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 520x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu