reklama

Maturitná sloh dôkaz mojej dospelosti

Nie toto som nenapísal ako maturitný sloh, pretože sa mi to stalo o nejaký ten mesiac neskôr, ale keby nie ,tak to tam určite dám :P:P:P:P:P...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Stalo sa to keď sme išli pozrieť známych do Zlína ja, otec a brat. Cestou, však nepôjdeme na prázdno, tak sme sa zastavili v Kauflande, podotýkam už v ČR. Otec nakúpil čo potreboval, akurát zabudol kúpiť Fernet (veď bez neho to ani nejde...), tak ja ako aktívny syn, že neni problém, idem ja. Prežil som to, že ak som chcel kúpiť fernet, musel som si z regálu zobrať plastovú maketu, odstáť si pekne radu, zaplatiť ju, a potom si odstáť ďalšiu radu pri informáciách kde mi slečna konečne dala po čo som si prišiel. Veď byrokracia funguje všade... Zarazilo ma ale, (podotýkam mam 18 rokov)a teraz musím spomenúť aj môj vtedajší výzor: Zvolil som si účes Yeti, t.j. pol roka bez najmenšieho zásahu holiča do môjho účesu na to nacapená šiltovka a brada bez najmenšieho zásahu holiaceho strojčeka, alebo žiletky 3 mesiace (viď foto, myslím že som vtedy na 17 a menej naozaj nevyzeral), keď som prišiel ku tej spomínanej kase a tam robila baba, ktorá mohla mať najviac 17, pozrela na mňa ja som k nej posunul maketu fernetu, ona opäť pozrela na mňa a vraví:- Občanku prosím.Bol som trošku zarazený, ale vravím si prečo nie, však nechce mať problémy dievča, tak som jej namiesto občanky, podal řidičák. Ona mi ho vzala z ruky, pozrela na neho, pozrela na mňa, pozrela na neho, pozrela na mňa, pozrela na neho, pozrela na mňa a vraví:- Tobě není 18.Pár sekúnd som sa na ňu tupo usmieval a čakal či jej to dôjde. Po pár sekundách keď jej to očividne nedošlo, tak jej vravím:-No tak keď mám vodičák, mal by som mať 18, nie???-No tak to není tak jistý, na Slovensku múže být řidičák třeba i od 15, anebo to je na motorku (pre tých čo nemajú vodičák na zadnej strane je piktogram autíčka, ktorý zobrazuje určite to, že vodičák je vystavený na motorku :D...)Potom na mňa podozrievavo pozrela a začala rátať na rukách či od roku 1989 naozaj už uplynulo 18 rokov. Skončila s rátamím na prstoch pri roku 1994, lebo mala voľnú len jednu ruku, mávla nad tým rukou a vraví:-No tak možná ti je těch osumnáct.Ja som spokojne zaplatil stále s mierne stupídnym úsmevom na tvári, ktorý vyjadroval moje prekvapenie nad tým čo sa mi práve stalo. Bez problémov som si ešte počkal na informáciách na vytúžený fernetík a spokojne som nasadol do auta a pokračovalo sa v ceste.

Ivo Frank

Ivo Frank

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Uwejja !! So, som študentom VUT v Brne, FAST a veľmi mi to vyhovuje, až na občasné bodanie svedomia, že či žiť študentským životom je dostatočná náplň dnešných dní som celkom spokojný. :) Okrem klasických záľub ako knihy (fantasy, ale aj Heller, Remarque, Puzo..) a filmy (tam je toho fakt široká škála), sem-tam hry na PC, volejbal, snowboard, zaobstaral som si aj kite (kto má pocit ,že sa mu nedostáva dosť adrenalínu, odporúčam) a tomu sa snažím venovať koľko čas a poveternostné podmienky dovolia. A tak... :) Zoznam autorových rubrík:  Veselé :PSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu